KUB test

Vi har bestämt oss för att göra KUB test. Blodprovet tog jag igår och idag ringde jag och fick tid för ultraljudet den 7/12. 
Fick även tid för RUL när jag ringde ultraljudsenheten. Den 22/1 är det dags. Ganska snart ändå! Hoppas tiden går fort. :)
1 Anonym:

skriven

Hejsan! hittade hit idag vilket är kul att läsa andras resor till plusset och även vid graviditet. Själv är vi i resan mot plusset än. Har inte fått min mens nu och haft några symtom som skulle kunna tyda på graviditet men det är ändå ganska milt. Ska testa igen på fredag!.. Vad hade du för symtom innan ni fick plusset? :) Grattis btw! :D

Svar: Kul att du hittat hit! Jag hade inga symtom alls nästan. Enbart ömma bröst i princip. Illamåendet kom långt senare.
Jag håller tummarna för dig!
Kram
None None

Kommentera här: